شیطنتـــــــــ ـــــ ـــ ــ ـ .

بگذار که شیطنت عشق،چشمان تورو بر عریانی خویش بگشاید و کوری را بخاطر آرامش تحمل نکن 

هفت آسمونــــــــــ ـــــــ ــــ ـــ ــ ـ

در این دنیای هفت آسمون است و هزاران هزار ستاره اما در این هفت آسمون و هزاران هزار ستاره من فقط یه ستاره را ستایش میکنم... ای یگانه ستاره ی نیایش شده  من "دوستت دارم".

شور انگیـــــــــــ ــــ ــ ــ ـز

دریای شور انگیز چشمانت چه زیباست آنجا که یاد دل به دریا زد همین جاست.

دلتنگــ دیدارتـــــ ـــ ــ ـ .

دلتنگم و دیدار تو درمان من است بی رنگ رخت زمانه زندان من است.

دلــــــــ ـــــ ـــ ــ ـ .

دل را دوست دارم چون جایگاه محبت است،محبت را دوست دارم چون در تو جاریست و تو را دوست دارم ب خاطر محبتت.

چشمـــــــــ ــــــ ــــ ـــ ــ ـ .

هر وقت خواستی بدونی کسی دوستت داره یا نه تو چشاش زل بزن تا عشق رو تو چشاش ببینی اگه نگاهت کرد عاشقته،اگه خجالت کشید بدون برات میمیره،اگه سرشو انداخت پایین و یه لحظه رفت تو فکر بدون بدونه تو میمیره،و اگر هم خندید بدون اصلا دوستت نداره !

قَلب هآیِـ بیـ عآطِفِهـــــ ـــــ ــــ ــ ــ ـ

هر وقت از قلب های بی عاطفه بشری خسته شدی قلبی را به یاد بیاور که همیشه به یاد تو می تپد.

لبخندـــــ ــــ ــ ــ ـ ـ

هرگز نمیتوانید کسی را که به او لبخند نزده اید از ته دل دوست داشته باشید.

روءیـــــــــــــــــــآ

روزها رفت و سالها گذشت،ساعتها،ثانیه ها تکرار شدند اما باز روءیای با تو بودن به حقیقت نپیوست ...

نازنینمــــــــ ـــــ ــــ ـــ ــ ـ .

دوست دارم تورا نظاره کنم زیر پایت پر از ستاره کنم گر پرسند نازنینت کیست دوست دارم به تو اشاره کنم.

☼ بهـ نـــآمشــــ در پنـــآهشــــــ ☼

 ♪   بِســـــمـــِ اللّهــــِ الّرَحمنـــِ الرّحیمــــ ♪